ČeskáŠkola.cz web pro základní a střední školy
reklama
   Vyhledat :
    
   Rozšířené hledání
   Nápověda
Rubriky
 

Zprávy 

Školství 

Pedagogika 

Právní poradna 
ICT ve škole
Výuka 
Správa 
SIPVZ 
King
Aplikace 
Obsah 
Ostatní 

Učitelské listy 
Nové články e-mailem ]

Tiskové zprávy
·Tvořivá škola – střediska činnostního učení v Praze
·NAVRCHOLU.cz: Podíl Firefoxu už dosahuje k hranici 20 %
·Učitelé budou moci kvalitněji připravit své žáky na budoucí profesní život

Další zprávy ] 
 



Celý článek ...


Diskuse ke článku

Přidej ke článku svůj názor (diskusní pravidla)


 Autor: Petr Kukal (212.24.159.xxx)  Datum: 6. 6. 6:51
 Titulek: Britske Listy
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Nestálo by za to napsat aspoň drobným písmem třeba někam dolů, že tenhle článek jsme minulý měsíc četli na Britských listech? (Ne že by mě rady, jak se chovat v čistírně, prokládané volebními programy a přebíranými články bez uvedení zdroje nějkak významněji zneklidňovaly, ale musím říct, že pamatuju i lepší časy České školy.)

   Autor: Janek Wagner (213.192.8.xxx)  Datum: 6. 6. 7:54
 Titulek: Re: Britske Listy
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Abyckom byli přesní, Britské listy článek publikovaly 31. května, tedy před šesti dny. Autor nabídl článek primárně České škole, bohužel náš antispamový filtr ho zařadil do nevyžádané pošty, takže jsme ho zařadili se zpožděním. Naše právní poradna dostává někdy svérázné dotazy učitelů a odpovídá pro pobavení publika výjimečně i na ně. U přebíraných článků zdroj uvádíme, zde o převzetí nešlo.

   Autor: Petr Kukal (212.24.159.xxx)  Datum: 6. 6. 8:47
 Titulek: Re: Re: Britske Listy
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Nechci se přít, byl to jen povzdech. Jen myslím, že pan Čulík by měl na vaši interpretaci asi jiný názor. Pokud to Britské listy panu Horálkovi honorovaly, pak je skutečnost, že to nabídl nejdřív vám, maličko irelevantní. Ale jak říkám, vlastně je mi to buřt. To jen, že jsem se ve vydavatelské branži chvíli pohyboval a neumím si představit vydavatele, který by takovýhle argument přijal.

 Autor: mala.boruvka (194.228.47.xxx)  Datum: 6. 6. 8:14
 Titulek: souhlas
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Zcela souhlasim

 Autor: Jakub horálek (62.24.71.xxx)  Datum: 6. 6. 9:42
 Titulek: Vysvětlení
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Trochu mě mrzí, že se diskuse  primárně věnuje něčemu jinému než obsahu článku. Opravdu mi byla adresována omluva České školy ohledně chyby, ke které může určitě dojít. Nebyl jsem Blisty honorován, příspěvek jsem jim zaslal po dostatečné časové prodlevě od jeho poskytnutí České škole i po upozornění téhož serveru, že článek budu chtít zveřejnit jinde, což považuji za standardní. Vím něco o novinářské slušnosti / i podmínkách/  a myslím, že články by se neměly nabízet zároveň dvěma titulům /určitě ne bez upozornění/..Zároveň je mi známo, že se mnohé věci objevují na České škole i Blistech duplicitně, čili předpokládám určitou spolupráci.Každopádně děkuji České škole za uveřejnění.

 Autor: Olga (147.251.160.xxx)  Datum: 6. 6. 13:28
 Titulek: To sou starosti
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Prosím Vás, který učitel má čas číst B.Listy a Čes. školu dohromady? Pánové nehádáte se o nesmrtelnosti chrousta? U nás ve škole čteme akorát "Českou" a ty druhý noviny určitě nikdo!

   Autor: augustafrantisek (88.100.238.xxx)  Datum: 6. 6. 14:55
 Titulek: Re: To sou starosti
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Vážená paní Olgo, publikuji své názory v Britských listech od počátku letošního roku. S dnešním příspěvkem  "Školství po Buzkové" (můj původní název byl "Školství po volbách") je jich tam dvanáct, naprosto bez honoráře! Uvedený příspěvek jsem poslal panu J.Čulíkovi včera v 15hod. a dnes byl uveřejněn! V Učitelských listech jsem byl "poučen", že musím čekat až na mě dojde řada! Dva z těchto příspěvků s mým souhlasem uveřejnil pan Janek Wagner v České škole s připomínkou, že byly původně v Britských listech. Vaše připomínka o nezájmu o Britské listy mě překvapila, ale podobně je tomu asi i u "Učitelských listů", kde jsem začal původně publikovat, ale, i když jsem žádal o připomínky, nedočkal jsem se! Moje příspěvky pro Britské listy tvořím tak, aby byly přístupné i pro širší veřejnost. Pokud budete mít zájem, stačí na "Centrum" napsat moje jméno a příjmení a najdete názvy všech mých článků v Britských listech. S upřímným pozdravem František Augusta. (augustafrantisek@centrum.cz)

   Autor: Janek Wagner (213.192.8.xxx)  Datum: 6. 6. 17:14
 Titulek: Re: Re: To sou starosti
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Redakční práce a formát Britských listů, České školy i Učitelských listů jsou odlišné, Britské listy doplňují články i průběžně a jejich počet v kalendářním dnu je více méně neomezený. Česká škola publikuje denně dva články, zpravidla jeden je z oblasti ICT (zprávy vlevo a tiskové zprávy nepočítaje). Učitelské listy publikují nejčastěji jeden článek denně, samozřejmě ve vazbě na své papírové vydání.

Česká škola publikuje často články i druhý den po obdržení, záleží na nabídce a aktuálnosti. Zmíněný omezený počet článků vychází i z uspořádání titulní stránky a také z toho, že originální články honorujeme.


   Autor: Olga (147.251.160.xxx)  Datum: 7. 6. 14:42
 Titulek: Re: Re: To sou starosti
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
já to přece vůbec nijak nemyslela na Vás , jen jsem říkala jak to je u nás v praxi - možná na nějaké škole čtou ty Britské listy - ale vzhledem k časov. možnostem učitelů a existenci několika desítek různých podobných serverů nemůže autor čekat že ho bude číst každý....a jazykáři navíc čtou i zahraniční internet!

 Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 6. 6. 21:18
 Titulek: Autore, v kolika firmach jste se podilel na inovacnim procesu???
Odebírat reakce:     
Odpovědět 

Pokud se inovuje firma, dojde k navýšení investic.

Tak tohle je polopravda, cili pane autore slovo lhar je pro Vas velmi slabe oznaceni, tvari v tvar faktu, ze polopravda je horsi, nez dvojnasobna lez - pac muzete napriklad inovovat organizacni strukturu firmy, vnitrni motivacni strategii v teto, ci jeji obchodni strategii, ci rozsah nabizenych produktu ci sluzeb, pricemz muze dojit i k poklesu investic, a temer vzdy dochazi k redukci mzdovych prostredku v techto - prestante tedy lhat a kecat do neceho, cemu absolutne nerozumite.

BTW, Inovacni proces lze chapat i jako soucast procesu vzdelavaciho, takze pokud se doted nic neinovovalo, tak je to DLUH vzdelavaci soustavy spolecnosti.

 Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 6. 6. 21:54
 Titulek: Pane autore zkuste mi odpovedet nasledujici:
Odebírat reakce:     
Odpovědět 

 V krame koupite smejd za 100 Kc. Myslite si, ze ta vec bude kvalitnejsi, pokud za tuto da sam od sebe prodavaci 200 Kc????? Na prvni pohled blbost, a presto jste schopen tvrdit, ze je ta kvalita zavisla na penezich - Chcete rici, ze kdyz do systemu nalejeme vice penez, tak se sam od sebe zreformuje???? Ze titiz lide, pri stejne motivacni strategii s dejme tomu o tretinu vyssimi mzdami budou SAMI OD SEBE odvadet kvalitnejsi vykony???? PROC???? Aha, Vy se nam snazite namluvit, ze ucitele jsou uvedomeli, protoze jsou ucitele - tak soudruhu na tento pristup zapomente, pac to si komuniste namlouvali, ze v socialne spravedlivem state vsichni uvedomele plni sve povinnosti.

Jinak samozrejme, v kazde vlade budou oportuniste, a u socanu obzvlast, pac kdyby skutecne nastavili prostredi vzdelavaciho trhu, tak dve tretiny stavajicich ucitelu jsou smluvnimi partnery uradu prace.

Na straně druhé se hrdě tyčí postava žáka nové koncepce. Řeší kreativně problémy, orientuje se v pramenech, zná ,,od všeho trochu“, diskutuje, předkládá vlastní názory, ,,nebifluje se“, ale sám hodnotí, které informace jsou pro něj prospěšné. Když se ho zeptáte, proti komu byla namířena sametová revoluce, neví, ale najde si potřebné vysvětlení na internetu, porovná je s dalšími zdroji, zaujme k němu své stanovisko, jež bude schopen vhodně prezentovat.

No, a vo tomhle to je strejdo - pac orientaci v pramenech, diskutovanim, zaujimanim postoju hodnocenim sice vytvorite spolecnost, ktera bude na prvni pohled vzdelanejsi, pricemz je ale temer jistota, ze bude ekonomicky mene uspesna, nez ta kde se mlada generace ucila v predproduktivnim veku neco vytvorit (delo se tomu v mimoskolnich cinnostech) - takze pokud chcete participovat na ekonomickem profitu spolecnosti, tak naucte zaky vytvaret skutecne hodnoty, a naucte je posilovat ekonomickou pozici zeme - pokud to nedokazete, tak to reknete rovnou, ale potom nervete, ze je ve skolstvi malo penez, pac na ohlidani tech zaku jich tam je azaz.

Proč vůbec ovládat výpočet kvadratické rovnice?

Tak na tohle jsem nekomu v jinem clanku odpovidal: Nebudete respektovat podstatu kvadraticke rovnice, a v lepsim pripade si zpusobite mnohatisicovou skodu, v tom horsim nekoho nebo sebe zabijete.

Jinak ja Vas naprosto chapu, co se tyce toho mismase (muj kocour radeji Mys Masu), pac v tom pripade by se pro aprobacne orientovane fachidioty neochotne se prubezne vzelavat a rekvalifikovat velice zuzil prostor pusobnosti - Vy placate o potrebe zaka znat od vseho trochu, a jaka je tvari v tvar tomuto situace u ucitelu???? Proc je tak malo anglictinaru???? Pac vetsina  stavajicich ucitelu je nevzdelatelna pakaz, ktera se neumi kvalitne rekvalifikovat, a je fachidiotsky vazana na aprobaci, kterou ma napsano na PEF caru papiru.

   Autor: Pavel Netusil (217.197.157.xxx)  Datum: 7. 6. 0:28
 Titulek: Re: Pane autore zkuste mi ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
"Ze titiz lide, pri stejne motivacni strategii s dejme tomu o tretinu vyssimi mzdami budou SAMI OD SEBE odvadet kvalitnejsi vykony???? PROC???? "

Na takove "PROC????" se u nas rika "Pro hovno skoc".


Zase pisete a nepremyslite.


   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 7. 6. 0:57
 Titulek: Re: Re: Pane autore zkuste ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 

Tak mi pane Netusile napiste, proc se ve skolach tak uporne branite tomu, abyste byli spravedlive ohodnoceni za svou praci, tak jako vsichni ostatni, kterym zavidite - proc si nevyrvete to, aby mzda ucitele odpovidala pozici tohoto na trhu prace, tak jako to je u zamestnancu firem???? Proc se branite tomu, ze ucitel bude ohodnocen individualne prave tolik, aby nekam neprebehl - to je totiz princip trhu - zamestnavatel zaplati zamestnance prave tolik, kolik musi - ve skolstvi, ale ve verejnem sektoru vseobecne toto neplati, a podle toho to tam vypada.

Ja Vam odpovim: Pac se bojite, ze by se ukazalo, ze si rada ucitelu ty penize co ma, nezaslouzi - rekl bych, ze patrite mezi ne.

   Autor: Pavel Netusil (217.197.157.xxx)  Datum: 7. 6. 6:53
 Titulek: Re: Re: Re: Pane autore ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
"...rekl bych, ze patrite mezi ne."

Ted se mne snazite popichnout?


   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 7. 6. 23:39
 Titulek: Re: Re: Re: Re: Pane autore ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
JAAAAAA!!!!!!!! Ale ja preci chci, aby byl tarifni plat ucitele na urovni tarifniho platu kterehokoli generalniho reditele velke firmy - ted je to tusim neco pres 7800 Kc - a ostatni, necht je zalezitost mezi zamestnavatelem, to jest skolou, a zamestnancem, to jest ucitelem, pricemz ten reditel jakozto zastupce zamestnavatele samozrejme pobere napriklad za usporene prostredky na mzdy zamestnancu skoly odmenu - takhle to funguje naprosto, ale naprosto normalne vsude tam, kde jsou mzdy na urovni zavisti ucitelu.

   Autor: Petr Hanusek (85.135.31.xxx)  Datum: 7. 6. 13:54
 Titulek: Re: Pane autore zkuste mi ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Za 200 Kč mohu dostat kvalitnější výrobek, za vyšší mzdu dostanu do školy kvalitnějšího odborníka. V tom to je. Lepší "zboží" je za více peněz, za současné peníze ve školství nečekejte nic lepšího.Představa, že sem napřed dostaneme super kvalitu a pak budeme uvažovat o zvedání platu, odpovídá myšlení politiků z hospody. H.

   Autor: Pavel Netusil (217.197.156.xxx)  Datum: 7. 6. 15:26
 Titulek: Re: Re: Pane autore zkuste ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
"odpovídá myšlení politiků z hospody. ..." ... A pana V.


   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 7. 6. 20:22
 Titulek: Re: Re: Pane autore zkuste ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 

Za 200 Kč mohu dostat kvalitnější výrobek, za vyšší mzdu dostanu do školy kvalitnějšího odborníka.

Hm, tak tohle je jako argument dosti slabe - a to proto, abyste dostal do skoly jednöho lepsiho odbornika, tak proto je potreba zvysit plat 30 stavajicim, kteri stoji za prd????? To, co placate o zbozi funguje v prostredi trzni ekonomiky, ale ekonomika ve skolstvi je centralne rizena - ze je tam malo penez???? Dyk je tam spousta lidi, kerejm kdyz seberete 5000 Kc mesicne, tak v tom skolstvi STEJNE ZUSTANOU, pac jejich cena na trhu prace nedosahuje ani teto - takze ponejprv je potreba nastartovat normalni trzni prostredi, a pak se bavit o tom, zda tam tech penez je hodne nebo malo.

BTW - reknete mi, odkud byste vzal lepsi odborniky, kdyz 80 procent absolventu PeF stoji za vyliz prdel????? Pokud chcete delat nejakou reformu, tak v prve rade je potreba tuto zajistit personalne - to znamena, neco s temi ucitelskymi ucnaky udelat -  

 

   Autor: Milan Pertot (195.113.185.xxx)  Datum: 13. 6. 9:43
 Titulek: Re: Re: Re: Pane autore ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Víte p.parabellum, ono je to také o tom, že jakožto OSVČ si cenu práce atd. určuji sám. Ale ve škollství je objem mezd dán normativem na 1 žáka a v tomto mantinelu se musíte pohybovat.

   Autor: Parabellum (195.127.155.xxx)  Datum: 14. 6. 12:39
 Titulek: Re: Re: Re: Re: Pane autore ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 

Pisete polovicni pravdu, cili hure nez dvojnasobne lzete - objem mezd je sice urcen normativem, ale co by branilo rediteli sehnat sponzora, a ten objem penez navysit??? Co brani skole byt lepsi, a mit vice zaku??? Krom toho, jako OSVC si tezko cenu za praci urcujete sam, pac pokud ji prepiskne, nebude mit zakazky a konci - BTW muzete mi ukazat, u ktereho zamestnavatele je objem prostredku na mzdy, ktere spolecnost ma, nezavisly na vykonu???? Mohu se pohybovat v mantinelech, ale to jak nahoru, tak i dolu - Neni liz pravda?????

   Autor: Pavel Netusil (217.197.156.xxx)  Datum: 14. 6. 13:27
 Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pane ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
"Co brani skole byt lepsi, a mit vice zaku" - pocet mistnosti?
Vice zaku -- vice ucitelu, vice zaku ve tridach, horsi kvalita vyuky.


   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 15. 6. 16:25
 Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Vice zaku ve tride, lepe placeni ucitele, lepe placeni reditele, lepsi pomucky, lepsi organizace prace - predpoklady pro vyssi kvalitu vyuky - tak je to asi lepe ne???? Nebo chcete rici, ze toho dnesni zaci umi o polovinu vice, nez ti z doby pred patnacti lety, nebo ze v 6. tride maji znalosti drivejsich zaku 9. trid?????

 Autor: Jakub Horálek (62.24.71.xxx)  Datum: 8. 6. 9:29
 Titulek: Vyznání
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Děkuji za všechny připomínky, moc si jich vážím a jsem rád, že jsou k meritu věci. Motivují mě k další poctivé práci pro naši mládež i naše školství. Jsem rád, že se v učitelských řadách pohybuje tolik odborníků a děkuji jim za jejich názory.Zároveň slibuji, že se budu angažovat v mírovém procesu na Blízkém východě a postarám se, aby již v Africe nikdo nehladověl. Také bych chtěl poprosit pana Višňovského, jestli by nemohl v rámci tohoto programu dělat ministra financí v Ugandě, odborníci na ekonomii tam strašně scházejí /žádný strach, růst HDP tam bude vždy větší než u nás a učitele tam můžeme přepočítávat na cenu kokosovejch vořechů/.

 Autor: Petr Chlebek (212.20.109.xxx)  Datum: 8. 6. 11:31
 Titulek: O diskusních příspěvcích
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Já myslím, že diskusní příspěvky o penězích nejsou zase až tak "mimo". Celý problém je totiž ve špatné strategii MŠMT, kdy se na pedagogický výzkum (příprava RVP, rozjezd pilotních ŠVP, apod) dalo hodně peněz, aby vznikl teoretický materiál. Na praktickou stránku nedal nikdo ani korunu navíc. Jde totiž o to, aby se splnily závazky vlády a ministerstva do určité úrovně směrem dolů, ať to stojí, co to stojí.
 
Jestliže jsou učitelé již nyní vytíženi tak, že 40hodinovou pracovní dobu splňují (nehodnotím kvalitu práce, ale časové vytížení), není možné aby v této době stihli realizovat ŠVP. Buď to je práce navíc a má být navíc zaplacena, nebo musí nahradit jinou část dosavadní náplně. Nebo nejsou učitelé vytíženi dostatečně (i když Nařízení vlády o výši úvazků říká, že jsou).
 
Jak je například možné, že MŠMT slibuje další dotaci v přímých nákladech na rozšíření gymnázií a na realizaci Reformy v terénu normativ v přímých nákladech nezvýší? Dokážu si představit situaci na škole, kdy učitelé řediteli řeknou, že udělají navíc cokoli, ale jedině za úměrné navýšení platu (ať si to ředitel vyřeší, jak chce). Buď je přemluví nebo to vzdá, peníze nemá.
 
A tady vidím jenom dvě možnosti - buď více peněz za stávajího způsobu rozdělování nebo stejný balík rozdělovat jinak. A třetí možnost -nechat to, jak to je, ono se to vyřeší samo.


   Autor: Pavel Netusil (217.197.156.xxx)  Datum: 8. 6. 12:6
 Titulek: Re: O diskusních příspěvcích
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
C je spravne

   Autor: Petr Chlebek (212.20.109.xxx)  Datum: 8. 6. 12:45
 Titulek: Re: Re: O diskusních příspěvcích
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Já myslím, že C není správné, ale je reálné a praktické...

   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 8. 6. 20:22
 Titulek: Re: O diskusních příspěvcích
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Jezismarja, muzete mi nekdo rici, jakej budou mit vliv nejaky zasrany SVP na modernizaci vyuky a jejimu priblizeni realite??? Dyk to neni reforma, ale perestrojka - a obcane tomu pravem neveri......To jako skolstvi chce nabulikovat verejnosti, ze tim, ze se vytvori RVP se zeformuje skolstvi????

   Autor: Petr Chlebek (212.20.109.xxx)  Datum: 9. 6. 8:21
 Titulek: Re: Re: O diskusních příspěvcích
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Já ale nikde nepsal, že ŠVP a RVP jsou zázrakem a jedinou záchranou našeho školství. Já si to totiž ani nemyslím, jinak bych musel zároveň tvrdit, že dosavadní systém vyprodukoval samé blbce. Což také netvrdím.
Chci jenom říct, že když si stát vymyslí cokoliv a chce to realizovat, tak ať za to realizátorům platí. Obzvlášť, když jim to nařizuje, nikoli pouze doporučuje nebo nabízí.
 
Tady došlo k tomu, že na přípravu a vymyšlení celých slavných RVP šlo opravdu hodně peněz. Možná také na pilotáž, to nevím. Ale na realizaci do škol už ani koruna. Já nevím, jestli má někdo z učitelů v pracovní náplni tvorbu ŠVP. Možná, že někteří rychlejší ředitelé si již takto své učitele pojistili, ale řekl bych, že většinou ne.
 
Takže na závěr – nejde mi o nějakou podporu RVP a myšlenky ŠVP, já v nich podstatu reformy taky nevidím. Jde o to, že učitelé se buď doteď flákali a je třeba jejich pracovní čas nějak vyplnit nebo dělají práci navíc, tak ať za ni dostanou zaplaceno.
Proč tedy MŠMT neřekne, jak to vnímá, když přímé náklady začínají u něj?


 Autor: johana (82.100.11.xxx)  Datum: 8. 6. 13:39
 Titulek: třetí strana
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Na jedné straně stojí žák předchozí éry, doslova přetékající encyklopedickými vědomostmi...

Na straně druhé se hrdě tyčí postava žáka nové koncepce. Řeší kreativně problémy...


Na straně třetí se sebevědomě tváří student domnívající se vědět, že nějaké znalosti na netu přece najdu, za diskusi považuje způsob "k tomu vždycky něco řeknu" a kázeň považuje za buzeraci.


 Autor: johana (82.100.11.xxx)  Datum: 8. 6. 13:44
 Titulek: K větnému rozboru ...
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
Je velice hezké žáka nepřetěžovat větným rozborem. Ale bez větného rozboru je téměř nemožné se dopracovat ke správné interpunkci. Bez správné interpunkce není správného psaní. Schopnost ovládat jazyk v psané formě je podstatou gramotnosti.



   Autor: Parabellum (213.180.39.xxx)  Datum: 8. 6. 20:27
 Titulek: Re: K větnému rozboru ...
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Vite, a tohle je prave ono - Jazykometi stanovili, co je spravne a co nikoli, pac jsou debilni na to, aby delali neco uyitecneho, tak vymysleji, kdy je spravne napsat carku a kdy nikoli - argumentace jako remen - pokud jste ochotna se za cenu spravne interpunkce zrici vsech vydobytku civilizace, pak mate pravdu, a navic jste stastny clovek, pac zatimco jiny potrebuje ke svemu zivotu hmotne statky, ktere se kupuji za penize, Vam staci spravna interpunkce - tedy pardon, ne spravna interpunkce v nejake absolutni rovine, ale to, co vedci za spravnou interpunkci prohlasili.

 Autor: Pepa (213.235.175.xxx)  Datum: 8. 6. 23:38
 Titulek: A co pak?
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
A co když nám tu slečnu někdo přefikne? A nedej bože že se dostane do jináče. A budou to trojčata... To teprvá bude. A věřím tomu, že se budou i noví chtít podepsat...


Přidej ke článku svůj názor




  E-mail:



 


Co s článkem?
·Tisknout
·Přidat názor ke článku
·Poslat e-mailem
vaše jméno:

váš e-mail:

e-mail adresáta: 

poslat: 

komentář:


Aktuální články
·Prázdniny na České škole
Stejně jako si všichni učitelé a papírové pedagogi...
·9. ročník konference „Sítě ve školství 2006“ BUDE!!!
Středisko multilicencí pokračuje v přípravě t...
·Bonus na konec školního roku – aneb asi nejkurióznější dotaz v poradně za minulý rok
Otázka: Před časem jsme s koleg...
·České školství – Co by se mělo změnit v nejbližších letech? Financování!
eské školství vstupuje do nového volebního ob...
·Diskuze o České pedagogické komoře
Na České škole se občas objeví téma, na které čten...
·Rozpracování jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV
Vzdělávací obor Dějepis je v Rámcovém vzdělávacím ...
·The European Library: zdroje z 45 evropských národních knihoven on-line
Digitalizace knihoven je na postupu a přestože na ...
·Pojetí vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV
Vzdělávací obor Dějepis v Rámcovém vzdělávacím pro...

Nejčtenější články za týden
· Návrh změn pro české školství
· Bonus na konec školního roku – aneb asi nejkurióznější dotaz v poradně za minulý rok
· Diskuze o České pedagogické komoře
· 9. ročník konference „Sítě ve školství 2006“ BUDE!!!
· Škola – mé štěstí



Největší diskuse

·Neraď, není ti šedesát!
   79 příspěvků
·Marihuana ve škole aneb Vyhodit před maturitou nebo nevyhodit 2.
   67 příspěvků
·Konec Střediska multilicencí DZS MŠMT
   39 příspěvků
·Petra Buzková odchází
   37 příspěvků
·Reforma je zatím slečnou, vdávat se jí moc nechce
   32 příspěvků

Zmeškali jste den?
Posledních sedm dní
    Po Út St Čt So Ne
26.
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
27.
28.
29.
30.
31.
Předchozích měsíc.  Červenec 2006  V dalších měsících nejsou žádné články.

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
© 2005 CP Books, a.s.
Technický kontakt: Michal Kwolek
Šéfredaktor: Vít Šebor
Všechna práva vyhrazena
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
reklama